Alles over computers en technologie

Bose Companion 2 computerluidspreker review

Bose Companion 2 Series III 2021 computerluidsprekers ... - YouTube

Nu inbegrepen bij deze twee Bose-luidsprekers is een handleiding met informatie over de garantie, een vier meter lange hulpkabel, die u gebruikt om de luidsprekers op uw computer aan te sluiten. En tot slot krijg je een netsnoer. Nu is de rechterluidspreker de hoofdluidspreker die alle bedieningselementen en ingangen heeft.

Helaas zijn er nog veel draden en het kan je kantoor een beetje rommelig maken. Het vereist met name een verbinding van de linkerluidspreker naar de rechterluidspreker, een hulpkabel die op de computer is aangesloten en een netsnoer. Daarom is het misschien geen goede optie als u streeft naar een opgeruimde werkruimte.

Een pc hebben is één ding; het hebben van de perfecte accessoires om het te gebruiken is iets anders. De Bose Companion 2 Series III is een luidsprekersysteem ontworpen voor computers. Velen betwijfelen echter of het de investering waard is.

Ik heb VEEL recensies gelezen, maar degenen die echt opvielen, waren alle trollen die dit geluid "plat" verklaarden en hoe de Yamaha-luidsprekers "zo veel beter" waren. Het verspilde nog een uur van mijn leven aan het opsporen van deze "prachtige sprekers", alleen om te ontdekken dat de trollen schreven over hoe slecht ze waren in vergelijking met deze.

Moet je de Bose Companion 2 Series III computerluidsprekers kopen?

Bose is al tientallen jaren een grote naam in de hifi- en hoofdtelefoonwereld, maar staat minder bekend om zijn desktopluidsprekers. Maar met al die audio-expertise binnen handbereik, zou je verwachten dat het enkele van de beste computerluidsprekers op de markt zou zijn. De Bose Companion 2 Series III is een compact en betaalbaar systeem, en met zijn strakke zwarte ontwerp zou het in de meeste computeropstellingen moeten passen.

Bose maakt een paar sets computerspeakers, waarvan de goedkoopste de $ 100 Companion 2 Series II is. De set bevat twee compacte luidsprekers van 7,5 x 3,2 x 5,8 inch; beide zijn naar boven gekanteld, zodat het geluid iets naar uw hoofd wordt gericht als u achter uw computer zit. Met hun metallic zilveren afwerking en strakke, professionele styling, levert de Companion 2 Series II het soort ingetogen, strakke look dat je mag verwachten van designbewuste Bose-ingenieurs.

Als we het nu hebben over Bose-computerluidsprekers met subwoofer, hebben we twee opties: Bose Companion 5 en Bose Companion 3 Series II. Beide zijn 2.1-audiosystemen, maar verschillen in prestaties en prijs. De companion 5 heeft een hoge prijs, terwijl de companion 3 serie II een veel lagere prijs heeft.

De Bose-speakers hebben een volumeregeling waarmee je het volume fluistert, en toch hoor ik nog steeds elke noot, zowel hoog als laag. Ze stellen me ook in staat om het volume erg hoog te zetten en een heel huis met geluid te vullen. Slechts één van de twee luidsprekers heeft een volumewiel, dus u moet deze plaatsen waar u het volume het gemakkelijkst kunt bereiken.

Bose Companion 2 luidsprekerrecensies | Computer ... | Revisiecentrum

Omdat ik verschillende andere computerluidsprekers heb gehad, heb ik altijd het gevoel gehad dat het geluid gewoon slecht is in vergelijking met een thuisstereo (en ik ben te arm om een ​​echte audiofiel te zijn). Het mooie van deze Bose Companion 2 is dat ze gewoon de kwaliteit en aanwezigheid van een goede stereo bieden en dat is alles wat ik wilde.

De AudioEngine A2+ is een andere optie voor wie op zoek is naar helder geluid in een pakket met twee luidsprekers, hoewel fanatieke gamers hun aandacht kunnen richten op de Logitech G560, die een krachtige subwoofer bevat. Afhankelijk van de game kun je uitgebreide lichtpatronen aanpassen of de speakers zelf lichtpatronen laten creëren.

Voor $ 99 kan ik zeggen dat dit enkele van de beste computerluidsprekers zijn die je kunt kopen. Ze zijn klein en compact, dus ze nemen niet veel bureauruimte in beslag, ze zijn gemakkelijk te gebruiken en in te stellen, en hun geluid is absoluut verbluffend. Bij het afspelen van akoestische en elektronische tracks is het geluid gewoon geweldig.

U zult genieten van aanzienlijk betere prestaties dan uw originele luidsprekers - en dat is ons pluspunt ...

De Bose Companion 3-serie II-luidsprekers testen

Hij slaagde er ook in om (blijkbaar) mijn Klipsch 4.1-speakersysteem op te blazen. Mijn Klipsch-systeem heeft me vele jaren goed gediend en het was een luidsprekermoordenaar voor een computer. Het geluid wedijverde bijna met mijn surround sound-systeem in de woonkamer. Maar toen ik de volgende dag muziek probeerde af te spelen, kreeg ik alleen een werkende luidspreker.

Speel je graag muziek, games en video's op je computer? Wacht maar tot je het uitprobeert met het Companion 2 Series III multimedia speakersysteem.

Review (mpn: CMP21 te koop) CMP21 Gebruikt BOSE COMPANION 2 Series Iii computerluidsprekersysteem. Berichten worden regelmatig gecontroleerd en er zal zo spoedig mogelijk een reactie worden gegeven. Voor ingezetenschap in Ohio gelden mogelijk 7. Als u een artikel ontvangt dat niet is zoals beschreven, neem dan onmiddellijk contact met mij op zodat ik de situatie zo snel mogelijk kan oplossen. Gebruik berichten voor communicatie, stuur geen e-mails. Inbegrepen: 2 luidsprekers Niet-originele voeding Inbegrepen: Geen doos of accessoires Terug Klantenservice Laat het ons weten als je een probleem hebt met je bestellingsitem voordat je een negatief achterlaat.

De Bose Companion 2-luidsprekers leveren een geweldig geluid en een aangenaam ontwerp, en ontbreken in geen enkele categorie. Met slechts kleine ergernissen (zoals vermeld in de lijst met nadelen hierboven), zijn deze perfect voor iedereen die op zoek is naar een goedkopere oplossing voor kwaliteitshongerige media-enthousiastelingen. Hieronder vindt u een link waar u dit paar op Amazon kunt kopen met Prime-verzending.

Bose Companion 2 Series III - Ninja-luidspreker

De Bose Companion 2 Series III-computerluidsprekers kregen positieve recensies vanwege hun krachtige bas en fatsoenlijke algehele geluid vanwege hun grootte, algehele volume en het vermogen om niet te vervormen bij hoge volumes. Gebruikers dachten dat ze goed werkten als laptopluidsprekers vanwege het feit dat het een klein en krachtig 2.0-systeem was. Sommigen hebben echter ontdekt dat ze klinken alsof ze een reverb-effect hebben, wat betekent dat ze dun kunnen klinken. Anderen vonden de hulpkabel veel te kort. Sommigen wezen er ook op dat de bovenkant een beetje flauw was.

Ik ben al heel lang fan van Bose-producten en hun kwaliteit, maar kon vanwege de prijs nooit echt kiezen welke ik zou kopen. De Companion 2's zijn altijd een goede keuze voor instapluidsprekers die nogal budgetvriendelijk zijn voor je computers of laptop (mijn tweede paar in totaal).

Deze 2-weg Bose-speakers leveren helder geluid voor een realistische game- of filmervaring. Met hun compacte ontwerp passen deze Bose-multimedialuidsprekers vrijwel overal. Deze 2-weg Bose speakers hebben twee ingangen waarmee je hem eenvoudig op je computer of andere audiobron aansluit. Naast hun eigentijdse en stijlvolle ontwerp bieden deze Bose-multimedialuidsprekers je ook de flexibiliteit om ze naar behoefte te bedienen. En omdat deze Bose Companion II-luidsprekers magnetisch zijn afgeschermd, voorkomen ze interferentie met uw monitor.

De techniek van Bose zorgt ervoor dat je alles hoort met slechts twee compacte en stijlvolle luidsprekers. Unieke digitale signaalverwerking zorgt voor een helder, vol geluid op elk volume. Zo geniet je nog meer van je favoriete muziek, video's en streaming content. Ga voor uw computer of laptop zitten en bereid u voor op het horen van geluid dat veel verder lijkt te reiken dan de eigenlijke luidsprekers.

Bose Companion 20 multimedialuidsprekersysteem, zilver 329509-1300

(Opmerking voor Bose: ik heb een paar dagen geleden een recensie ingediend die je hebt gepost. Ik heb sindsdien de originele recensie op typefouten bewerkt en verbeterd. Als je het niet erg vindt om deze te vervangen door de onderstaande versie, zou dat geweldig zijn! Bedankt voor alles wat je doet! De muziek is krachtig en je presenteert het goed.)

U hebt toegang tot een wereld van entertainment op uw computer. De techniek van Bose zorgt ervoor dat u alles hoort met slechts twee luidsprekers. Unieke digitale signaalverwerking zorgt voor een helder, vol geluid op elk volume. Zo geniet je nog meer van je favoriete muziek, video's en streaming content.

Wi-Fi Streaming Luidspreker Slimme Luidsprekers met Spraakbesturing Party / Ghettoblaster Luidspreker Soundbar Computerluidsprekers Kinderluidspreker en headset. Draagbare luidspreker voor kinderen Headsets voor kinderen - Draadloze hoofdtelefoons voor kinderen - Met kabel Oorkappen voor kinderen.

Wacht maar tot je het uitprobeert met het Bose Companion 2 Series III multimedia speakersysteem. U zult genieten van aanzienlijk betere prestaties dan uw originele luidsprekers, en dit is het meest betaalbare computerluidsprekersysteem van Bose. U hebt toegang tot een wereld van entertainment op uw computer. De techniek van Bose zorgt ervoor dat je alles hoort met slechts twee compacte en stijlvolle luidsprekers. Unieke digitale signaalverwerking zorgt voor een helder, vol geluid op elk volume. Zo geniet je nog meer van je favoriete muziek, video's en streaming content.

Bose Companion 2 Series III multimedia luidsprekersysteem

De Bose Companion 2 Series III is een goede keuze omdat hij compatibel is met Mac en Windows. Met afmetingen van 7,5 x 5,9 x 3,1 inch is het een geweldige soundstage zonder veel bureauruimte in beslag te nemen. Hoewel het redelijk betaalbaar is, is het een ideale upgrade van de ingebouwde luidsprekers van uw computer.

Ik ben echt verbaasd over alle antipathieën in de eerdere beoordelingen. Dit is de tweede set van deze speakers...

Mijn review van het Bose Companion 2 Series III luidsprekersysteem.

Bose Companion 2 Series III review en specificaties - Pangoly

De kritische score is een gemiddelde van de scores van branche-experts. Misschien wel de meest bruikbare sectie zijn de voor- en nadelen. Een aanzienlijk deel van de Bose Bose Companion 2 Series III-computerluidsprekerrecensies had bijvoorbeeld "de meest betaalbare Bose-luidspreker". als prof. Aan de andere kant, wat Bose ...

Bose Acoustimass 5 Review Het lijdt geen twijfel dat het Acoustimass 5 luidsprekersysteem de prijs waard is, maar niet iedereen begrijpt hoe ze het meeste uit het product kunnen halen wanneer ze het kopen. Dit artikel helpt je ... Bose Cube-luidsprekers Bose Cube-luidsprekers hebben deze naam gekregen omdat ze ...

Magnetische afscherming beschermt uw computerscherm tegen interferentie wanneer luidsprekers in de buurt worden geplaatst. Plaats de speaker met volumeregeling rechtsvoor op je computer en binnen handbereik.

Bose Companion 20 multimedia luidsprekersysteem, serie 2

Dit tweedelige computerluidsprekersysteem levert een vol, natuurlijk geluid, of u nu voor uw computer zit of aan de andere kant van de kamer. Exclusieve technologie en geavanceerd poortontwerp brengen je muziek, games en video's tot leven met verbluffende helderheid en indrukwekkende bas. notities op elk volume.

Maak kennis met Bose Companion 2. 1 Beschrijving. 2 Gemakkelijk toegankelijke bediening. 3 dubbele invoer. 4 TrueSpace-circuits voor stereosignaalverwerking. Het Bose Companion 2 Series II multimedia luidsprekersysteem levert heldere, heldere stereo audio-output. De luidsprekers zijn ontworpen om helder geluid te leveren en zijn voorzien van Bose TrueSpace-circuits voor stereosignaalverwerking. De luidsprekers zijn bij uitstek geschikt voor gebruik met een computer of mp3-speler, met een koptelefoonaansluiting voor privé luisteren, gemakkelijk toegankelijke volumeregeling en twee audio-ingangen.

Het wordt geleverd met een garantie van twee jaar. Ontwerp en functionaliteit. De Companion 2 Series III speakers zijn een set van twee speakers. Dit zijn rechthoekige box-vormige luidsprekers en hun afmetingen zijn 7,5 x 3,2 x 5,8 inch. Ze zijn allebei licht van gewicht, met een klein verschil van slechts 0,5 pond ertussen.

In september 2006 heeft Bose het uiterlijk van het Companion 3-systeem aangepast aan het uiterlijk van het Companion 5-systeem. De Companion 3 Series 2 gebruikt kleinere satellietluidsprekers. Een andere ontwerpwijziging was het herontwerp van de op de vloer gemonteerde Acoustimass-module, waarbij het ronde metalen luidsprekerrooster werd vervangen door een groter vierkant metalen luidsprekerrooster.

Reviews van de Bose Companion 2 Series III multimedia speakers

De negatieve opmerkingen over de Bose Companion 2 multimedia speakers lijken te gaan over het ontbreken van wireless (die wel beschikbaar is op andere speakers in deze prijsklasse), en dat de computer ingangskabel te kort is. Ik vond een paar mensen die dachten dat de gepatenteerde TrueSpace digitale verwerkingscircuits een beetje onnatuurlijk klonken, hoewel anderen er zeker van waren dat deze digitale verwerking het geheim was om ...

Hallo, ik ben geïnteresseerd in de aankoop van Bose Companion 2 Series III. Maar ik weet niet of het het waard is. ja dat is het .. vooral op dit moment met de promotie ... op $ 149.

Bose Companion-luidsprekers leveren verbeterd geluid Het Bose Companion 2 Series III multimedialuidsprekersysteem is ontworpen om gebruikers een serieuze verbetering van de geluidskwaliteit en diepte te bieden ten opzichte van traditionele computerluidsprekers. Sluit de luidsprekers eenvoudig aan op uw computer en luister naar uw videogames, videoclips en videochats met een betere helderheid en verbeterd geluid. Het ontwerp van de luidspreker verbetert de lage, hoge tonen en geluidseffecten om het beste geluid te leveren voor films, het streamen van video's en meer. Bose-technologie levert ongelooflijk geluid op elk volume De gepatenteerde digitale signaalverwerking van Bose is ...

Kleine Bose-computerluidsprekers: als je ze uit de doos haalt, ruik je het. Zwaar. Serieuze zaken. Direct getest om bas te horen, wat meestal het slechtste is van kleine computerluidsprekers die half zo groot zijn als de meeste subwoofers. Ik zou het een "geweldig voor computerluidsprekers" geven en over het algemeen?

Bose Companion 2 Series III multimedia luidsprekersysteem voor $ 99

Bose SoundLink Revolve + Bluetooth-speaker. $ 179 $ 300.

Houd de controle De Bose Companion-luidsprekers hebben zelfs een veelzijdige bedieningskast, zodat u kunt genieten van eenvoudige audiobediening. Het draaibare ontwerp zorgt voor een snelle volumeaanpassing en de one-touch mute-knop voegt gemak toe. De bedieningskast heeft zelfs een koptelefoonaansluiting en een extra audiopoort voor optionele audioverbinding met een ander apparaat.

Zelfs op de Bose-website voor dit product vermelden ze niet de eigenlijke luidsprekerspecificaties.Er is een reden. Wie zou honderd dollar betalen voor in totaal (2) 2" luidsprekers? Eén in elke behuizing. Voor alledaagse computerluidsprekers zijn ze in orde. Ze lijken goed gebouwd te zijn. Maar dat is niet zo. 2" luidspreker.

Bose-computerluidsprekers zijn de Companion 5, Companion 2 en Companion 20 om het geluid op uw computer te verbeteren. Deze luidsprekers zijn ontworpen om een ​​hoger volume te produceren, een stereo-ervaring te bieden en basprestaties te leveren voor computeropstellingen. Producten zoals het Bose Companion 2 Series II multimedia luidsprekersysteem bieden ook surround sound.

Review: Bose Companion 2 Series II multimedia computerluidspreker ...

Deze speakers lijken gemaakt voor jazz, al zijn ze wat vlak op de hogere tonen (denk aan een dubbel-C van een trompet). Ze zijn te horen vanuit een kamer of twee als ik het volume hoger moet zetten, en ze vullen een middelgrote kamer heel goed. Voor een kleine gaming-opstelling of een kleine kamer zou ik ze zelfs als een stereosysteem beschouwen.

Bose Companion-2 is vergelijkbaar met: 301vlc Series Bose Vintage 501 (21,5% vergelijkbaar), maar 2 ... (uitgebracht op 30 januari 2016).

Companion 20-luidsprekers: een stijlvolle toevoeging aan uw desktop; met geluid dat de kamer vult. Productafmetingen Afmetingen 8,66 x 3,54 x 4,72 inch Gewicht 2,5 lbs Verzendgewicht (totaalpakket) 6 lbs Wat zit er in de doos 2 luidsprekers Luidsprekerkabel Audiokabel Voeding en kabel Netsnoer Bedieningskast ...

Показано 47 записей